..:My Calendar:..

" Bila mencari teman untuk mencapai kebahagiaan akhirat, perhatikan betul-betul urusan agamanya & bila mencari teman untuk keperluan dunia, maka perhatikanlah tentang kebaikan akhlaknya..."

" Selemah-lemah manusia adalah orang yang tidak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu adalah orang yang mensia-siakan sahabat yang dicari ... "

December 15, 2009

..:Dari Medan, Indonesia ke Gurun, Kedah:..

Photobucket

Salam...

Kelakar2..mcm2 yg berlaku semasa buat cupcakes nih, dan perkara2 yg menggelikan hati semasa menghantarnya...Rasanya berbulan jugak la saya dok merancang dgn Syida untuk buat suprise anniversary nih..maklumlah Syida di Indonesia (tgh sambung belajar...fuh!! nnt balik jadik Dr. Syida la yer)...

Semasa dalam perjalanan nak ke Gurun, Syida sms bgtau Zul ada di rumah dan tak ke mana-mana...bila sampai ja, saya minta En Hubby tolong ketukan pintu ( tak kan saya lak nak ketuk pintu tu)...hampir 5 min...tak keluar2 jugak...maka proses mengetuk pintu diteruskan dari pintu depan, tingkap bilik depan, bilik tengah sehingga lah ke pintu dapur...tak jugak keluar2...akhirnya saya sms Syida lagi...dan Syida call saya.."La kak!! Dia keluar p makan pulak...tapi on the way balik dah...terpaksa la habaq"

Walaupun Zul tau kami dok tunggu dia di rumah...tapi muka dia masih terkejut...siap tanya "Sedara Syida ka?"...Zul pun cerita la serba sikit tentang bendera yg Syida minta saya lukis (walaupun Syida dah bgtau saya..hehhe)...lagi lawak...bila minta nak amik gmbr..."Nak amik gmbar ngan sapa?" Alahai dik..tak kan ngan hubby akak kot...wakakak..dengan cupcakes nih la...request dari Syida nih...mungkin sebab masih terkejut...rela ja dia org suruh posing...

Chocolate Moist Cupcakes
Topping with Buttercream + Gumpaste
16 pcs
M size

Thanks Syida di atas kepercayaan yg diberikan...kami, team CWL (saya, En Hubby + Danish) gembira sgt2...kami pun dapat merasakan kegembiraan Zul dan Syida...Happy2 selalu yer...

Wsalam...

with love...

Photobucket

post signature

Photobucket

0 comments:

Post a Comment

..:My Lovely Biz:..

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails