..:My Calendar:..

" Bila mencari teman untuk mencapai kebahagiaan akhirat, perhatikan betul-betul urusan agamanya & bila mencari teman untuk keperluan dunia, maka perhatikanlah tentang kebaikan akhlaknya..."

" Selemah-lemah manusia adalah orang yang tidak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu adalah orang yang mensia-siakan sahabat yang dicari ... "

December 22, 2009

..:Strawberry Oh! Strawberry:..

Photobucket

Salam...

Ciskek nih order dari Syida...Syida nak ciskek kosong tapi topping dengan buah strawberry.."Nak buah strawberry banyak2..anak2 suka makan buah strawberry"...Mungkin bukan rezeki Syida dan anak2nya...dua hari saya berulang ke TESCO, mencari buah tu...p mlm, depa kata mai esok pg..ish p esok pagi pun tak dak...p petang pun tak dak..."Tak dak stok la kak!! Saya p cari dah kat belakang..tak mai2 pun buah tu.." Hayyoh!!!!!...En Hubby siap kata "Tu la smlm depa suruh mai pg2..masa Tesco baru nak buka"...Ish!!! Ada yg makan anggur ngan buah kiwi satg...Tak kan satu alor setar mai Tesco pg2 nak beli strawberry kot!!...Ekekkekee

Last sekali saya bgtau Syida..saya nak boh strawberry dalam tin..Syida kata boleh jer, janji strawberry...thanks Syida...next time...kita cari sampai boleh buah strawberry noh!!!

Cheese Cake
Topping with Strawberry (tin punya noh)
1.5kg

*Walaupun keletihan minggu nih...tapi sms dari Syida buat saya tersenyum dan hilang rasa letih 2,3 hari sebelum nih..walaupun strawberry tin, ciskek tu hanya sempat 'melihat dunia' beberapa jam ja...kata Syida, satu family suka... malam tu jugak licin...

Wsalam...

with love...

Photobucket

post signature

Photobucket

0 comments:

Post a Comment

..:My Lovely Biz:..

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails