..:My Calendar:..

" Bila mencari teman untuk mencapai kebahagiaan akhirat, perhatikan betul-betul urusan agamanya & bila mencari teman untuk keperluan dunia, maka perhatikanlah tentang kebaikan akhlaknya..."

" Selemah-lemah manusia adalah orang yang tidak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu adalah orang yang mensia-siakan sahabat yang dicari ... "

March 29, 2009

Kelas Deco Bersama RANI

Photobucket



Akhirnya pada 28hb Mac, 2009...dengan semangat yang tinggi (actually hubby ngan anak2 yang lebih) saya menghadiri kelas deco bersama Rani di Changlun...walaupun kelewatan 1/2 jam..Rani dan seorang lagi anak muridnya masih tersenyum-senyum...

Setelah beberapa minggu mencari-cari di dalam internet, akhirnya terjumpa laman blog Rani...wah!!! mmg tak terfikir sebelah utara nih ada buat kelas deco untuk buat cupcakes...

Sebelah pagi...kami belajar me'lembut'kan tangan yang keras...hehheh..dah pandai baru apply dekat cupcakes yang disediakan...jam dah menunjukkan pukul 1.00 tgh hari..baru siap 6...huhuhu susah rupanya...jadi...tak salah berbelanja lebih sikit..susah tau nak deco cupcakes...heheheh...

Thanks Rani...sediakan makan tgh hari untuk saya...kami pun makan beramai-ramai...Rani ada kata "Syima dan Junaidah nih pendiam"...heheheh sebenarnya...Rani belum kenal Syima lagi...Syima banyak cakap gak...malu kot ari tu...lagi kita hormat cikgu Rani...ekekekkek...jgn mare yer!!!

Selepas selesaikan apa yang patut...kami sambung kelas semula...pukul 4.30 ptg selesai deco..tiba2 Rani kata "Ok sekarang kita nak letak varieties topping plak"...wah..ada lagi...huhuhu nak demam pun ada dah nih!!!

Akhirnya..inilah hasil decoku bersama CIKGU RANI yang sgt2 baik hati..


Pukul 5.30ptg, hubby dan anak2 datang ambil...Special thanks to RANI,...May Allah bless you...Thanks again!!! Anak2 ku dah melompat-lompat dalam kereta..tapi disebabkan sepanjang perjalanan ke Alor Setar ditemani hujan yang lebat.. maka mereka tertidur..termasuk la si kecik Danish...

Sampai ja kat umah...apa yang berlaku...huhuhu.. hilang 2 biji cupcakes
Thanks again RANI...


Photobucket



with love...


post signature
Photobucket

Pertama Kali Buat Cupcakes

Photobucket





7hb March 2009...Hehe..nak gelak pun ada..nak nangis pun ada...:vv13.gif:first time buat cupcakes..itu pun setelah dipaksa berkali-kali oleh hani dan kasih...huhuhu anak-anakku nak makan cupcakes yang ibu mereka buat sendiri...inilah hasilnya..hubby dan anak2 cakap.."kek dah ok...awat icing nih manis sgt"..huhuhu:vv15.gif:...abih pakat lari bila dah rasa satu...wakakakka....sampai hati korang...hehhehe

Photobucket



with love...

post signature

Photobucket

..:My Lovely Biz:..

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails